سایت جدید تاسیسات ارشد
خانه تاسیسات

بررسی مشکلات پکیج دیواری

بررسی مشکلات پکیج

بررسی مشکلات پکیج دیواری

فشار آب

اولین علت سردوگرم شدن آب پکیج دیواری افت فشار آب می باشد. در صورتی که آب ورودی به دستگاه کم وزیاد شود شعله مکگرر کم وزیاد می شود بنابراین در میزان حرارات و در نهایت دمای آب تاثیرگذار خواهد بود.

سنسور آب گرم

یکی از قطعات اصلی در پکیج دیواری ها سنسور آب گرم می باشد.سنسورها وظیفه صدور دستور گرم کردن آب ورودی به دستگاه را به عهده دارند زمانی که به هر دلیلی سنسور دچار خرابی شود آب خروجی با نوسان دما مواجه می شود.

سنسور آب گرم مصرفی

این قطعه وظیفه اندازه گیری دمای آب را به عهده دارد.در صورتیکه سنسور خراب شده ودمای آب را به اشتباه به برد اعلام کند آب نوسان دما داشته و درنتیجه باعث سردوگرم شدن آب پکیج دیواری  می شود.

خرابی فلومتر

این قطعه وظیفه شناسایی و اندازه گیری دبی آب را به عهده دارد. با خراب شدن فلومتر دبی آب به درستی اندازه گیری نشده و به همین دلیل باعث سرد یا داغ شدن بیش از حد آب پکیج می شود.

شعله بلند

در صورتی که شعله بیش از حد نرمال باز باشد. آب در مدت زمان کوتاهی گرم شده و زمانیکه دما به حد مورد نظر برسد پکیج خاموش می شود. بنابراین اب خروجی به سرعت سرد می شود.

خرابی فلوسوئیچ

زمانیکه آب گرم را به تنهایی باز می کنید آب با دمای گرم در اختیار خواهید داشت.زمانیکه آب سرد را برای ترکیب با آن باز میکنید خواهید دید که آب به طور کلی سرد است احتمالا در اثر خرابی فلوسوئیچ است

Share
0